Det kan vara kämpigt att läsa bibeln på egen hand, det brukar gå lättare när man har draghjälp av att läsa tillsammans med andra.
Vill du läsa Bibeln med mig? I så fall kan du vara med i Bibelutmaningen 2025. Det går till så att vi läser Nya Testamentet tillsammans på ett år – men utan löften och utan krav! Du får ett mejl från mig varje vecka, med några uppmuntrande ord, och förslag på bibeltexter att läsa under veckan. Du läser precis så mycket eller så lite som din tid och ork räcker till. Ingen redovisning, vad du läser (eller inte läser) är din ensak. Det enda jag begär är att du tre gånger under året svarar på ett extra mejl jag skickar ut, så att jag vet att du fortfarande är med på tåget.
Låter det intressant? Hör av dig till mig, i Facebook Messenger, eller genom att skicka ett meddelande från bloggen, så svarar jag så snart jag kan. Jag hoppas att vi hörs!
