Idag vill jag önska dig en riktigt god och välsignad jul, genom att dela en video med dig. Den heter Bethlehemian Rhapsody och är en parodi på gruppen Queens 70-talslåt Bohemian Rhapsody. Definitivt värd att se!
Du hittar den här: Bethlehemian Rhapsody, med Puppetunes.
